شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۳۱:۱۸

ارائه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های نفتی در همایش و نمایشگاه هجدهم

باشگاه خبری فراساحل: مدير كل امور فناوری وزارت نفت خواستار حضور حداكثری شركت‌های تابعه نفت و گاز دريايی در همايش و نمایشگاه هجدهم شد. اولین جلسه کمیته صنایع نفت و گاز دریایی هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور نمایندگان ارگان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز، روز یکشنبه شانزدهم خردادماه سال جاری در ساختمان شهید تندگویان وزارت نفت برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، در این نشست که به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی با شرکت‌های نفت و گاز برای حضور در هجدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی تشکیل شد، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت پذیرفته تا کنون مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی در مورد سخنرانان، کارگاه‌های آموزشی همایش و سطح کیفی نمایشگاه ارایه گردید. همچنین در این جلسه مقرر شد تا از پتانسیل صاحبنظران و متخصصان بیشتری در حوزه صنایع نفت و گاز دریایی و فراساحل استفاده گردد.


در این نشست دكتر شفيعی مدير كل امور فناوری وزارت نفت خواستار حضور حداكثری شركتهای تابعه نفت و گاز دريايي در همايش هجدهم شد و گفت: شركت‌هاي نفتي دستاوردهاي فناورانه خود را در همايش هجدهم ارائه نمايند. ضمنا ايشان از كليه شركت‌ها خواستند اولويت‌هاي فناورانه نفت و گاز در حوزه فراساحل را اعلام نمايند. همچنین دکتر سعید مظاهری دبیر هجدهمین همایش صنایع دریایی به تشریح اهداف و برنامه‌های همایش پرداخت و گفت: از آنجایی که رویکرد همایش و نمایشگاه هجدهم به موضوع صنایع نفت و گاز دریایی و فراساحل اختصاص دارد، سعی شده تا از همه پتانسیل‌های صنعت فراساحل و نفت و گاز دریایی کشور برای رسیدن به اهداف همایش استفاده شود. شناسایی اولویت‌ها و نیازهای فناوری صنعت نفت در حوزه دریا و تعیین متدولوژی نحوه و چگونگی انجام فرآیند داوری مقالات دریافتی در حوزه نفت و گاز دریایی از دیگر محورهای این نشست بود.


همچنین در این جلسه، تشکیل گروه داوری مقالات  مرتبط با حوزه نفت و گاز، سخنرانان کلیدی در آیین افتتاحیه/ اختتامیه همایش در حوزه صنایع نفت و گاز، تشکیل کمیته و انتخاب اعضای اصلی نشست تخصصی، سخنرانان و میهمانان ویژه نشست تخصصی از جمله پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت. تعیین برنامه زمانی مشخص جهت برگزاری جلسات مربوط به همایش و نمایشگاه از دیگر مواردی بود که در این نشست در مورد آن گفتگو و تصمیم گیری شد.



  کد خبر : 1786
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :